SEO poate fi lent pe unele nise. Poate dura ani de zile pentru a construi autoritatea unui domeniu și clasamentul paginilor. Optimizarea in motorul de căutare Google este cea mai lentă formă de marketing pe care o cunoastem. Da! Chiar este. Dar! un site care este pozitionat pe prima pagina nu mai are costuri de reclama. Cautarile find organice iar acestea sunt gratuite.

 

Există o mică scurtătură.

Această postare reprezintă un ghid pas cu pas pentru îmbunătățirea rapidă a clasamentului in cautarile Google. Este singura tactică rapidă de SEO pe care o cunosc. Dacă nu ați făcut-o niciodată înainte, s-ar putea să existe oportunități enorme de a vă îmbunătăți clasamentul Google. Cheia este în Google Analytics.

Scopul este de a găsi o expresie cheie pe care deja o  aveti deja clasificața in google, dar nu o clasificare cu atat de multe cautari si concurenta mare. Dacă găsiți aceste fraze, puteți găsi pagina corespunzătoare. Dacă puteți găsi pagina care este clasată, puteți să o optimizați mai bine pentru cuvantul cheie și să urmăriți saltul de rang.

 

Are sens? Iată rezumatul din nou, apoi vom intra în detaliu.

Găsiți cuvintele pentru care aproape că vă aflați pe primele pozitii.

Găsiți pagina în rezultatele căutării Google. Confirmați clasarea.

Apoi, îmbunătățiți pagina prin indicarea mai bună a relevanței pentru cuvantul cheie.

Verificați din nou și vedeți dacă funcționează.

Este foarte rapid. Nu este nevoie să cercetați expresii cheie, deoarece Google Analytics ne va da cuvantul cheie. Nu este nevoie să verifici concurența, deoarece este deja clasata pe Google. De aceea, acesta este cel mai rapid mod de a crește clasamentele Google cu cel mai mic efort posibil.

 

Verificați pentru a vedea cum este folosită expresia pe pagină

Acum vrem să vedem cât de bine a fost optimizată pagina pentru expresie. Expresia apare pe pagină în locurile potrivite? Pagina indică relevanță?

Este posibil ca fraza să nu apară deloc pe pagina. Este posibil ca clasamentul să fie complet accidental.

Dacă da, acum aveți ocazia să indicați relevanța și să îmbunătățiți clasamentul cu foarte puțin efort. Iată cum puteți verifica:

În timp ce vizionați pagina, căutați expresia (folosind control + F sau comanda + F pe un Mac) la fel cum ați face în interiorul unui document Word.

  • Expresia apare pe pagină?
  • Apare totul împreună sau este rupt?
  • Unde apare? În titlu, antet și textul corpului?
  • De câte ori este utilizat în fiecare locație?

Dacă fraza nu se află în titlu, antet și textul corpului, atunci această pagină nu a fost optimizată cu adevărat. Clasamentele Google a fost întâmplător.

Aflați că pagina nu este bine optimizată? Grozav! Dar mai intai…

Avertisment: înainte de a continua, verificați pentru a vă asigura că această pagină nu se clasează deja pentru alte fraze. Este posibil să indicați relevanța pentru o frază și să răniți relevanța pentru o altă frază.

 

Îmbunătățiți pagina și indicați relevanța pentru expresie

Optimizarea motoarelor de căutare se referă la indicarea relevanței. Indicăm relevanța folosind cele mai bune practici SEO pe pagina, pe care le vom rezuma aici.

 

  • Utilizați expresia cheie o dată în titlul paginii Aceasta este eticheta <titlu>, care apare în cod, dar nu pe pagina însăși. Se afișează în fila browserului și este adesea link-ul pe rezultatele căutării Google. Dacă site-ul dvs. este în WordPress, titlurile pot fi gestionate într-un plugin seo Yoast.
  • În mod ideal, fraza țintă apare la începutul titlului, iar cuvintele frazei sunt păstrate împreună, fără ca aceste cuvinte să se despartă.
  • Utilizați fraza de cheie o dată în antet Aceasta este eticheta <h1>, care este în general titlul de pe pagină.
  • Folosiți fraza de mai multe ori în textul corpului Nu există un număr magic pentru frecvența cuvintelor cheie, dar paginile cu rang înalt tind să fie lungi, cu 1500 – 2000 de cuvinte.
  • Nu uitați, Google este un instrument de cercetare construit de oamenii de știință din bibliotecă. Google adoră textul!

     

    Așteptați câteva zile și verificați clasamentul

    Cum am făcut? Se clasează un pic mai sus? Dacă nu vedeți o schimbare într-o săptămână, probabil că nu veți vedea deloc o schimbare.

    Din experiența mea, câteva mici modificări pot avea un impact mare asupra clasamentului, mai ales dacă pagina nu a fost bine optimizată pentru început.

    Timpul total pentru a găsi o frază și a actualiza pagina durează de obicei mai puțin de 10 minute. Iar rezultatele sunt adesea vizibile în câteva zile.

    Este cel mai rapid mod de a vă îmbunătăți clasamentul și funcționează foarte bine. Singurul dezavantaj este că există doar atât de multe oportunități în acest raport.

     

    Acesta este motivul pentru care se numește SEO

    Se numește optimizarea motorului de căutare, deoarece implică îmbunătățiri iterative în timp. Nu este ceva ce faci o dată. Repetați această tactică la fiecare câteva luni! Va recomandam sa apelati la servicile noastre de promovare site oferite de REMSIT nu va pierdeti vremea pe aceste studii, lasati pe cei specializati in acest domeniu sa va ajute.

 

© Copyright 2021 Remsit Firma Web Design Timisoara | Remsit Web Services | Creare site de prezentare Timisoara