Ce este promovarea site-ului web si cum poate fi promovat un website?

Promovarea site-ului web este o colecție de tactici, acțiuni și tehnici de marketing care conduc traficul (vizitatorii) către site-ul dvs. web. Indiferent dacă aveți o afacere independentă, un blog sau o companie de magazin online... indiferent de site-ul web în care aveți afacerea dvs. de acasă, trebuie să faceți promovare web pentru a-i anunța pe oameni despre afacerea dumneavoastră.

 

promovare-site-online

De ce este importantă promovarea site-ului web?

Site-urile web oferă multe beneficii pentru proprietarul afacerii. Pentru unii antreprenori care vând online, aceștia au magazine online. Alții obțin venituri prin publicitate, sponsorizări și marketing afiliat, cum ar fi pe bloguri. Alte tipuri de site-uri web sunt instrumente de marketing în și de la sine, furnizând informații despre afacere și cum să poți contacta cel mai bine serviciile dintr-o broșură online. În timp ce toate aceste opțiuni de site funcționează, acestea își îndeplinesc scopul doar dacă oamenii le vizitează. Dacă vă gândiți la un site web precum un magazin, acel magazin nu face bani decât dacă cineva intră și cumpără. Dacă un site web este ca o revistă online (cum ar fi un blog), nu face bani decât dacă oamenii vizitează și cumpără de la agenții de publicitate. Ca instrument de marketing, site-urile web furnizează informații despre afacerea dvs. numai dacă piața știe și o vizitează.

 

Promovarea web este modul în care întreprinderile online vorbesc despre site-ul web. Cu cât traficul este mai direcționat (vizitatorii care se potrivesc pieței dvs. țintă ), un site web primește, cu atât este mai mare șansa de a genera oportunități, de a face vânzări, de a câștiga venituri publicitare și de a câștiga clienți.

Cele mai importante strategii de promovare

Deoarece există atât de multe moduri diferite de a vă putea promova site-ul dvs., acesta poate deveni copleșitor. În plus, fără un plan, eforturile dvs. promoționale pot fi o pierdere de timp. Pe măsură ce te pregătești să promovezi site-ul tău, iată câteva lucruri de făcut și de avut în vedere.

Cunoaște-ți piața țintă: obiectivul tău nu este doar acela de a obține un trafic cât mai mare pe site-ul tău. Un milion de vizitatori nu înseamnă nimic dacă niciunul dintre ei nu este interesat de ceea ce oferiți. Cunoașterea și înțelegerea pieței-țintă vă va permite să vă concentrați eforturile de marketing pe acele activități care vă pun mesajul în fața celui mai cautat vizitator/client al dvs. într-un mod care îi invită să descopere servicile oferite de compania dvs.

Utilizați strategii de optimizare a motorului de căutare: dar nu vă bazați doar pe motoarele de căutare pentru a oferi trafic. Este important sa aveti optimizat website pentru motoarele de căutare și să înțeleagă ce informații oferiți clienților. Optimizarea SEO On Page este gratuită dacă folositi serviciul de creare website. În același timp, nu este necesar să pierdeți timp și ore studiind SEO. Verificarea statisticilor și a cuvintelor cheie ale site - ului dvs. în fiecare lună sau aproximativ vă va ajuta să înțelegeți cum utilizează motoarele de căutare pentru a găsi site-ul dvs. și alte informații în zona dvs. de afaceri.

Promovați website în social media: dacă piața dvs este pe Facebook, Instagram sau pe Twitter, nu trebuie să faceți promovare pe rețelele de socializare in care potențialii clienți nu sunt prezenti pe ele. Când aveți în vedere cum și unde să promovați, gândiți-vă unde merge piața dvs. pentru a obține informații și resurse similare legate de ceea ce oferiți. Aceasta nu este doar alte site-uri web sau rețele sociale, ci și surse offline, cum ar fi grupuri și mass-media. De exemplu, dacă aveți un blog de fitness pentru mămici, veți avea mai mult succes având campanii promoționale în alte bloguri de mamă, reviste centrate pe mămici, grupuri online centrate pe mame, etc. acele opțiuni vizează în mod special mamele care doresc să slăbească

 

Atrageți piața cu un mesaj care le rezolva problemele: Acest subiect ar trebui să fie orientat către beneficii, deoarece promite să rezolve o problemă, să îmbunătățească viața sau să fie distractiv. Cu cât copia dvs. promoțională este mai bună, cu atât mai bune și mai mari vor fi rezultatele campaniei dvs. de marketing.

Urmăriți-vă eforturile: veți economisi timp și bani dacă știți ce promoții oferă rezultate și care nu.

 

start-up-bussines-with-remsit

Crearea Planului dvs. de promovare a site-ului web

După ce ați răspuns la întrebările de mai sus, utilizați răspunsurile pentru a dezvolta un plan de marketing . În timp ce vă poate fi util să verificați ce face concurența dvs., veți avea cele mai bune rezultate dacă aveți mereu în vedere aceste trei lucruri:

  • Care este piața țintă?
  • Unde pot fi găsiti?
  • Cum pot să-i conving să-mi verifice afacerea?
  •  

    Fiecare decizie pe care o luați cu privire la tactica promoțională pe care o veți folosi ar trebui să răspundă la întrebările de mai sus. Dacă veți folosi Twitter, ați verificat dacă piața dvs. rămâne acolo? La ce fel de Tweeturi răspund? Oferte cu reducere? Citate inspirationale?

    De asemenea, ar trebui să te diversifici fără să te copleșești. Nu trebuie să fiți pe fiecare platformă de socializare, dar ar trebui să fiți pe mai multe. Luați în considerare cele mai comune locuri pe care piața dvs. petrece timp online și offline și lucrați pentru a face un plan care să vă pună in aceste locuri. De exemplu, dacă aveți un blog pentru decorarea tortului, ar trebui să fiți probabil pe Pinterest. Youtube ar putea fi o altă opțiune excelentă, deoarece puteți oferi tutoriale video despre decorarea tortului.

     

    Tipuri de promovare web

    Există moduri interminabile de promovare a site-ului dvs. web și se creează noi metode. Site-urile web pot fi promovate într-o varietate de moduri atât online cât și offline.

    Promovarea site-ului online

    Orice lucru care vă permite să includeți adresa URL a site-ului dvs. web poate fi considerat promovare, inclusiv o linie de semnătură prin e-mail sau participarea la forumuri online. Iată câteva tactici comune de promovare a site-urilor:

    Căutăm expresii care se clasifică deja în Google, dar ar putea folosi îmbunătățiri. Trebuie să folosim un filtru avansat pentru a găsi doar frazele pentru care ne clasăm foarte bine, dar nu prea mari.

    Marketing prin e-mail (rețineți, fiecare proprietar al site-ului ar trebui să aibă o listă de e-mail!)

  • Blog de marketing
  • Social media
  • reclamă
  • Marketing-ul motoarelor de căutare
  • SEO
  • Scrierea articolului / Blogging-ul oaspeților
  • Videoclipuri YouTube (proprii sau pe un alt gazdă Emisiune TV video)
  • Transmisie Live (propriu sau la emisiunea altei gazde)
  •  

    Promovarea site-ului offline

    Unele tehnici de promovare a site-ului offline includ:
  • Poșta directă
  • Publicitate
  • Rețele
  • Vorbitul în public
  • Articol scris (adică pentru reviste și alte publicații tipărite)
  • Targuri
  • Publicitate la televiziune și radio
  • Publicitate ziare
  •  

    Ideile enumerate mai sus nu sunt singurele strategii pe care le puteți utiliza pentru a vă promova site-ul. Antreprenorii de succes sunt studenți constanți, iar un subiect pe care îl studiază frecvent este marketingul și promovarea. Ar trebui să faceți la fel.

    Există multe bloguri, reviste, cărți și multe altele. Nu numai că vă va oferi idei de marketing, dar vă va oferi și sfaturi despre cum să vă maximizați eforturile de marketing și vă vor ține la curent cu noile strategii de marketing. Dar pentru afaceri va recomandăm să lăsăți partea de promovare pe mâna echipei REMSIT și să va dedicați timpul afacerii dumneavoastre și să-i lăsați pe cei cu experiență sa se ocupe de acest domeniu.