Cum puteţi îmbunătăţi pozițiile in Google - 9 pasi să rankezi cu Google Analytics

SEO este lent. Poate dura ani de zile pentru a construi autoritatea unui domeniu și clasamentul paginilor. Optimizarea in motorul de căutare Google este cea mai lentă formă de marketing pe care o cunoastem. Da! Chiar este.

 

Dar există o mică scurtătură.

Această postare reprezintă un ghid pas cu pas pentru îmbunătățirea rapidă a clasamentului in cautarile Google. Este singura tactică rapidă de SEO pe care o cunosc. Dacă nu ați făcut-o niciodată înainte, s-ar putea să existe oportunități enorme de a vă îmbunătăți clasamentul Google. Cheia este în Google Analytics.

 

Scopul este de a găsi o expresie cheie pe care deja o clasificați, dar nu o clasificare atât de mare. Dacă găsiți aceste fraze, puteți găsi pagina corespunzătoare. Dacă puteți găsi pagina care este clasată, puteți să o optimizați mai bine pentru cuvantul cheie și să urmăriți saltul de rang.

 

Are sens? Iată rezumatul din nou, apoi vom intra în detaliu.

Găsiți cuvintele pentru care aproape că vă aflați pe primele pozitii.

Găsiți pagina în rezultatele căutării Google. Confirmați clasarea.

Apoi, îmbunătățiți pagina prin indicarea mai bună a relevanței pentru cuvantul cheie.

Verificați din nou și vedeți dacă funcționează.

 

Este foarte rapid. Nu este nevoie să cercetați expresii cheie, deoarece Google Analytics ne va da cuvantul cheie. Nu este nevoie să verifici concurența, deoarece este deja clasata pe Google. De aceea, acesta este cel mai rapid mod de a crește clasamentele Google cu cel mai mic efort posibil.

Întregul proces va dura cinci până la zece minute. Suna bine?

 

1. Aruncați o privire la raportul "Interogări"

Mai întâi, hai să găsim frazele pe care ești rankat pe prima pagina. Acesta este în Google Analytics în acest raport: Achiziție> Consola de căutare> Interogări.

Notă: dacă nu puteți accesa acest raport, probabil că nu ați conectat contul Search Console la Google Analytics.

Acest raport arată:

toate frazele pe care le clasificați

de câte ori ați apărut în Google (afișări)

de câte ori au fost vizitate paginile dvs. din aceste fraze (clicuri)

cât de mult te clasați pentru fraza (poziția medie).

raport-interogari

Notă: acest raport prezintă date doar pentru ultimele trei luni și nu prezintă date pentru ultimele două zile. Stabiliți intervalul de date pentru a acoperi trei luni întregi pentru a obține cât mai multe date posibil.

 

2. Setați un filtru avansat

Căutăm expresii care se clasifică deja în Google, dar ar putea folosi îmbunătățiri. Trebuie să folosim un filtru avansat pentru a găsi doar frazele pentru care ne clasăm foarte bine, dar nu prea mari.

Iată ce arată filtrul.

filtru-avansat

 

Ideea este că o pagină care se situează pe pozitie mai mare de 10 este pe pagina a doua. Acest lucru presupune că există 10 înregistrări de căutare organică pe prima pagină, ceea ce nu este adevărat, dar este destul de aproape pentru a face acest lucru.

Cu alte cuvinte, acest raport filtrat solicită Google Analytics această întrebare: "Ce fraze mă clasifică pentru pagina a doua?"

Unde e cel mai bun loc pentru a ascunde concurenta? Pagina a doua pe Google.

Nimeni nu vrea să se plaseze pe pagina a doua, dar vestea bună este că, pe pagina a doua, aproape că este prima pagină. Iar această pozitie poate fi usor imbunatațită

3. Sortează raportul după clasamente

Faceți clic pe antetul coloanei „Poziție medie” pentru a sorta raportul. De fapt, va trebui să faceți clic pe acesta de două ori pentru a putea vedea cele 11 în partea de sus.

Protip! Creați o comandă rapidă Google Analytics

Salvați raportul de interogări filtrat și sortat ca o comandă rapidă. Acest lucru va facilita trecerea la data viitoare. Doar faceți clic pe linkul „Comenză rapidă” de deasupra raportului, denumiți-l și faceți clic pe OK. Acum raportul va fi disponibil oricând în navigarea din stânga Google Analytics.

4. Analizați această listă, găsiți fraze și confirmați clasamentul

Veți observa rapid că acest raport arată câteva fraze ciudate. Lucruri care par irelevante. Nu vă faceți griji pentru ele. Fiecare site clasează expresii fără legătură. Doar ignoră-le și continuă să cauți.

Acest raport poate arăta, de asemenea, expresii care includ numele dvs. de marcă. Treci și pe lângă acestea. Optimizarea motoarelor de căutare se referă la clasarea și obținerea traficului din fraze fără marcă.

În mod ideal, veți găsi câteva fraze cheie legate de cumpărător sau client. Nu uitați, există două tipuri de cuvinte cheie ...

Semn de întrebare
Fraze introduse de oameni care cercetează o problemă, fără să știe încă cum vor să o rezolve.
Exemplu: „de ce mă dor dinții la apa rece?”

Servicii
Fraze introduse de oameni care știu cum vor să-și rezolve problema și caută o soluție presupusă. Adesea sunt gata să cheltuiască bani.
Exemplu: „urgente stomatologice timisoara”

Banii (ca și în, oportunitățile) sunt în frazele legate de cumpărător!

Găsiți câteva in Google Analytics? Grozav. Sa trecem la treabă.

5. Confirmă-ți clasamentul

Începeți să căutați frazele din Google pentru a vă confirma clasamentul. Acum veți observa că „poziția medie” nu este chiar aceeași cu clasamentul. Uneori, veți vedea un rang mai ridicat decât sugerează raportul. În alte cazuri, nu veți vedea site-ul dvs. deloc.

Există o mulțime de motive pentru discrepanțe.

  • Este posibil ca site-ul dvs. să conțină mai multe pagini care să corespundă expresiei.
  • Site-ul dvs. se poate clasifica în rezultatele căutării de imagini.
  • Site-ul dvs. poate clasifica astăzi diferit decât clasamentul mediu pe intervalul de date din raport.
  • Rezultatele căutării dvs. pot fi personalizate în funcție de locația dvs., istoricul de navigare etc.

Puteți evita ultima problemă făcând câteva lucruri înainte de a căuta: deconectarea de pe Google, utilizarea setărilor „private” sau „incognito” din browserul dvs., folosind un browser care nu il utilizați de obicei, folosind un server proxy pentru a vă conecta la Google sau folosind instrumentul Google Preview Google Ad.

Notă: Într-adevăr, nu există o căutare complet neutră. Acesta este motivul pentru care testarea A / B pentru clasamentele Google este imposibilă. Există de fapt mai multe versiuni de poziții Google acolo! Deci nu vă faceți griji prea mult cu privire la încercarea de a fi anonim.

Nu vă așteptați ca datele să fie exacte. Căutați doar indicii.

Găsiți o pagină care să fie rankata pe o frază, dar nu prea sus? Grozav. Să continuăm!

6. Verificați pentru a vedea cum este folosită expresia pe pagină

Acum vrem să vedem cât de bine a fost optimizată pagina pentru expresie. Expresia apare pe pagină în locurile potrivite? Pagina indică relevanță?

Este posibil ca fraza să nu apară deloc pe pagina. Este posibil ca clasamentul să fie complet accidental.

Dacă da, acum aveți ocazia să indicați relevanța și să îmbunătățiți clasamentul cu foarte puțin efort. Iată cum puteți verifica:

În timp ce vizionați pagina, căutați expresia (folosind control + F sau comanda + F pe un Mac) la fel cum ați face în interiorul unui document Word.

  • Expresia apare pe pagină?
  • Apare totul împreună sau este rupt?
  • Unde apare? În titlu, antet și textul corpului?
  • De câte ori este utilizat în fiecare locație?

Dacă fraza nu se află în titlu, antet și textul corpului, atunci această pagină nu a fost optimizată cu adevărat. Clasamentele Google a fost întâmplător.

Aflați că pagina nu este bine optimizată? Grozav! Dar mai intai…

Avertisment: înainte de a continua, verificați pentru a vă asigura că această pagină nu se clasează deja pentru alte fraze. Este posibil să indicați relevanța pentru o frază și să răniți relevanța pentru o altă frază.

SEMrush

Pentru a vă asigura că nu-l optimizați, reveniți la raportul dvs. de interogări și căutați alte fraze la care s-ar putea clasifica pagina. Căutați aceste expresii în Google. Sau pur și simplu introduceți adresa paginii în SEMrush. Acest lucru vă va spune toate frazele la care face parte pagina și cât de sus e clasată.

Dacă pagina se clasează deja pentru o altă frază, verificați volumul din Google Keyword Planner. Expresia este mai populară? Este o frază mai relevantă care poate aduce un trafic mai direcționat?

Dacă oricare dintre răspunsuri este da, nu stricați relevanța pentru această frază. Du-te înapoi la început și începe din nou sau treci la pasul următor folosind o fraza mai bună.

7. Îmbunătățiți pagina și indicați relevanța pentru expresie

Optimizarea motoarelor de căutare se referă la indicarea relevanței. Indicăm relevanța folosind cele mai bune practici SEO pe pagina, pe care le vom rezuma aici.

  • Utilizați expresia cheie o dată în titlul paginii Aceasta este eticheta <titlu>, care apare în cod, dar nu pe pagina însăși. Se afișează în fila browserului și este adesea link-ul pe rezultatele căutării Google. Dacă site-ul dvs. este în WordPress, titlurile pot fi gestionate într-un plugin seo Yoast.
  • În mod ideal, fraza țintă apare la începutul titlului, iar cuvintele frazei sunt păstrate împreună, fără ca aceste cuvinte să se despartă.
  • Utilizați fraza de cheie o dată în antet Aceasta este eticheta <h1>, care este în general titlul de pe pagină.
  • Folosiți fraza de mai multe ori în textul corpului Nu există un număr magic pentru frecvența cuvintelor cheie, dar paginile cu rang înalt tind să fie lungi, cu 1500 - 2000 de cuvinte.
  • Nu uitați, Google este un instrument de cercetare construit de oamenii de știință din bibliotecă. Google adoră textul!
  •  

    Dacă pagina dvs. este de 1500 de cuvinte, este probabil ca patru până la șase cazuri de expresie să se simtă natural. Dacă pagina este scurtă, nu încercați prea mult să o fluidați adăugând lungime. Însă asigurați-vă că expresia apare cel puțin o dată, toate împreună ca o frază cheie „legată”.

    ProTip: Folosiți Semantic Keyword Research

    Motoarele de căutare sunt cu adevărat mai mult despre subiecte, sens și intenție, mai degrabă decât despre cuvinte și expresii. Pe măsură ce Google devine mai inteligent, aceștia acordă mai multă atenție „semanticii” decât unei șiruri de scrisori.

    Așadar, optimizatorii de căutare inteligenți acordă atenție sensului mai larg al paginilor lor și indică relevanță folosind alte fraze semantice de cuvinte cheie în conținutul lor.

    Pentru a afla ce cuvinte și expresii sunt legate semantic cu fraza pe care o vizați, căutați indicii în partea de jos a paginii cu rezultatele căutării.

    semantics-google

    Găsești ceva? Întrebați-vă dacă are sens să lucrați acele fraze în pagina dvs. Dacă da, introduceți una sau două dintre acestea în textul de pe website.

    8. Îmbunătățirea calității SEO!

    Relevanța este în contextul calității. Aici este trucul SEO final ...

    Dacă doriți să vă măriți clasamentele Google, obiectivul dvs. este să faceți cea mai bună pagină pe internet pentru subiectul respectiv. Nu încercați să păcăliți un robot. Încercați să ajutați oamenii să găsească informațiile pe care le caută.

    Căutați modalități de a face pagina excelentă. Adăugați detalii. Adăugați exemple. Adăugați legături la alte pagini grozave. Adăugați grafică. Adăugați un videoclip. Nu adăugați doar cuvinte cheie. Totul ține de cititor. Faceți din ea o pagină mai bună în orice mod puteți.

    Este cel mai rapid mod de a vă îmbunătăți clasamentul și funcționează foarte bine. Singurul dezavantaj este că există doar atât de multe oportunități în acest raport.

    9. Așteptați câteva zile și verificați clasamentul

    Cum am făcut? Se clasează un pic mai sus? Dacă nu vedeți o schimbare într-o săptămână, probabil că nu veți vedea deloc o schimbare.

    Din experiența mea, câteva mici modificări pot avea un impact mare asupra clasamentului, mai ales dacă pagina nu a fost bine optimizată pentru început.

    Timpul total pentru a găsi o frază și a actualiza pagina durează de obicei mai puțin de 10 minute. Iar rezultatele sunt adesea vizibile în câteva zile.

    Este cel mai rapid mod de a vă îmbunătăți clasamentul și funcționează foarte bine. Singurul dezavantaj este că există doar atât de multe oportunități în acest raport.

     

    Acesta este motivul pentru care se numește SEO

    Se numește optimizarea motorului de căutare, deoarece implică îmbunătățiri iterative în timp. Nu este ceva ce faci o dată. Repetați această tactică la fiecare câteva luni! Va recomandam sa apelati la pachete seo oferite de REMSIT